سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهالی فانوس


ساعت 1:8 عصر جمعه 87/5/25

به هر طریق و به هر زبان که دوست داری به درگاه خدا دعا کن

خدا همه ی زبانها را میداند به ویژه زبان سکوت را و زبان دل را


¤ نویسنده: فانوس

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 
 Atom 

:: بازدید امروز ::
2
:: بازدید دیروز ::
13
:: کل بازدیدها ::
71209

:: درباره من ::

اهالی فانوس

مدیر وبلاگ : فانوس[11]
نویسندگان وبلاگ :
یاسی
یاسی (@)[4]


ارامترین لحظات من......در انتظار میگذرد.....

:: لینک به وبلاگ ::

اهالی فانوس

::پیوندهای روزانه ::

:: آرشیو ::

دل نوشته

:: لینک دوستان من::

علوی
خاکستر
ثانیه
دید
نماها
خط بارون
سودابه
فاضل
گل نرگس_شیما_
باران
بسیجی سیاسی
تسنیم
سایبان
ایران اسلام
یاس کبود
موجی عشق
رنگین کمان
دلگیر_مریم
ابجی و داداش
سفیر صبح
باران
خادمین خدیجه کبری_س_
دیار یار_زهرا_
اجابت دعا
ایسلند
قدمها
شبنم
بضعت

:: لوگوی دوستان من::


::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::